Nak Guna Perkhidmatan SMS Percuma di Blog?

 Dalam blog ktom ada dipostkan etika bertelefon. Jadi hari ini saya terpanggil untuk memberikan perkhidmatan sms percuma untuk semua talian. Tapi ada syarat..sms kalau boleh jangan menggunakan untuk tujuan yang tidak betul, saya tidak dapat memberikan anda website yang menawarkan perkhidmatan sms secara percuma dan sesiapa yang ingin mencuba perkhidmatan ini bagi saya email dan nama yang betul dan saya akan kirimkan melalui email dalam masa sejam selepas saya menerima email anda.

Untuk memberikan saya email anda, anda harus memberi komen dibawah dan sertakan sekali email anda. Terhad kepada 50 orang sahaja. Penyertaan pertama akan berpeluang menghantar sms paling banyak kemana-mana talian.

was’lam

11 Comments »

  1. Hasbullah said

    email saya, hasbun76@yahoo.com .. cepat k kirim website dier..

  2. Denis said

    email saya, denisalbert_82@yahoo.com.my .. cepat kirim yer.

  3. ahmad amir bin mordin said

    Nama : Ahmad Amir Bin Mordin
    E-mail: mirz_ex01@yahoo.co.uk

    terima kasih sebab beritahu info ini..terima kasih..

  4. Mohd Rafiee Amri said

    Masih boleh lagi ker? kalau boleh saya pun nak juga…terima kasih

  5. zul said

    saya pun nak tahu juga.

  6. Tai Khai Eong said

    Sungguh bagus. kalau ada lagi, saya berkehendakkan lagi. Senang bagi saya yang cacat penglihatan ini berhubung dengan teman-teman.

  7. taqiyuddin said

    ramai jugak yang join sms percuma nih..

  8. Taqiyuddin said

    Ada satu lagi perkhidmatan celcom yang amat murah..
    call, sms, 3G, dan mms..

  9. normah bt ramli said

    ingin maklumat lanjut.

  10. taqiyuddin said

    Kalau cik/puan hendak perkhidmatan ini yang saya cakapkan gunakan celcom 1+3, amat murah

  11. citizen said

    email saya, penangboy_12@hotmail.com cepat k kirim website

RSS feed for comments on this post · TrackBack URI

Leave a Reply

